1 דקות קריאה
בוטוקס מתי כדאי להתחיל

ה-FDA האמריקאי אישר את השימוש בבוטוקס החל מגיל 18 ומעלה, בעבר רוב הנשים התחילו להזריק בוטוקס סביבות גיל 35, אולם בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר נשים, שמתחילות עם זה בגיל יותר הרבה יותר צעיר. למה בעצם?


נשים בשנות ה-20 וה-30 שעושות טיפולי בוטוקס לרוב מתחילות את זה כטיפול מונע, מחזק ומשמר. היות ומדובר בפרוצדורה פשוטה יחסית עם תוצאות טובות מאוד וכזו שלא מצריכה שום פעולה כירורגית או טיפול אסתטי מורכב.


 אז מתי כדאי להתחיל?


כטיפול מונע


אם ברצונך למנוע הופעת קמטוטים וקמטי הבעה עמוקים, מומלץ להתחיל הזרקת בוטוקס כטיפול מונע כבר בשנות ה-20, או בשלב בו מתחילים להופיע קמטוטים עדינים.


רענון של העור


סביב גיל 30 כבר מתחילים להופיע קמטי הבעה קצת יותר רציניים, הזרקה של בוטוקס בשלב הזה, מרככת את ההבעות הכעוסות או הרציניות מדי. שמירה על המשכיות הטיפול כל כמה חודשים תשמור על עור פנים מואר ורענן.


שמירה על נפח ומילוי קמטים


מעל גיל 40 עור הפנים לרוב מאבד מהאלסטיות שלו והופך דק יותר ולכן' קמטי ההבעה הופכים משמעותיים ובולטים יותר. כמובן שאין צורך לנסות להיפטר לגמרי מכל הקמטים בגיל הזה, וזאת על מנת לשמור על מראה טבעי של הפנים.


אז בוטוקס אפשר ורצוי להתחיל בהתאם למצב עור הפנים שלך ואם את עדיין לא לגמרי בטוחה מתי להתחיל, את מוזמנת לדר ליבוביץ רפואה אסתטית



PRP